UDSTILLER 2022

Reserver en konkret stand, helt uforpligtende...


Du kan helt uforpligtende reservere en konkret stand, og dermed sikre dig en rigtig god placering på messen. I løbet af første kvartal 2022 udsender vi ordrebekræftelser til alle udstillere, der har reserveret en stand; og når udstilleren underskriver og returnerer ordrebekræftelsen, så bliver reservationen bindende. Det betyder, at når udstilleren underskriver, så kan man se, hvilke andre udstillere der har reserveret stand på messen. Sagt på en anden måde, som udstiller kan man danne sig et godt overblik over af messen inden, man binder sig til sin standreservation. 


Efterhånden som div. firmaer reserverer stand på New Nordic Jewellery & Watch Show Copenhagen, så bliver standplanen opdateret på denne hjemmeside, så alle kan se, hvem der forventes at udstille samt se hvor de er placeret på messen; og sluttelig kan man se, hvor der fortsat er ledige stande.


TRYK HER for at kontakte os mht. at reservere en stand.


Se nyeste standplan her


TRYK HER og se nyeste version af New Nordic Jewellery & Watch Show Copenhagens standplan.

Standpriser


Pris pr. m2 op til 35 m2:           Kr. 1.595 pr. m² ex. moms

Pris pr. m2 36 m2 og derover:  Kr. 1.395 pr. m² ex. moms


Køber du en stand over 36 m2, så betaler du 1.395 kr. pr. m2 for alle m2.

                                                 

Mindste standstørrelse er 4 m2 (2x2 m).


Tilmeldingsgebyr


Tilmelding pr. udstiller kr. 3.750,-

Tilmelding pr. medudstiller kr. 498,-*

(*dvs. separat optagelse i onlinekatalog og div. trykte versioner af udstillerlisten)


Inkluderet i standlejen


Følgende er inkluderet i standlejen:

Vægge til naboer (2½ m. hvide vægge) - Ø-stande kan få vægge på op til 2 sider af standen

Belysning: 2 loft spots for hver 12 m²

1 stk. strømforsyning på ca. 1,5 kW (leveres i en 3-stiksdåse)

1 stk. rundt cafébord for hver 12 m² (dvs. alle får dette og stande på 24 m² får dobbelt op)

2 stk. caféstole for hver 12 m² (dvs. alle får dette, og stande på 24 m² får dobbelt op)

WiFi

ePoint uploads så du kan scanne besøgerbadges på dine stand

Optagelse i onlinekataloget inkl. 2 profiltekster samt onlinepakken som består af firmalogo i online-  kataloget, upload af op til 10 fotos samt en video på din side i onlinekataloget


Standene opbygges uden skiltefrise/baldakin, og man må ikke bygge over de 2,5 meter; ligesom man ikke må hænge skilte eller andet op over standen i en højde over de 2,5 meter. 


Vi opsætter et standskilt som vist på nedenstående foto ved hver stand. Og her indsættes det firmanavn og standnummer som vist på fotoet her til højre.


Betalingsbetingelser:


1. rate: Tirsdag den 1. marts 2022 - Tilmeldingsgebyr + 50 % af standlejen

2. rate: Onsdag den 1. juni 2022 - Resten


Generelle lejebetingelser


TRYK HER og se vores generelle lejebetingelser.


Medlemsrabat


Jewellery of Denmarks medlemmer få en medlemsrabat på kr. 375 ex. moms pr. m2. Hvis et medlem f.eks. har en stand på 12 m2, så får det pågældende medlem 12 x 375 kr. = 4.500 kr. ex. moms i rabat. Evt. nye medlemmer skal senest kunne dokumentere deres medlemsskab inden 1. marts 2022 for at kunne opnå rabatten.

TRYK HER og få information om medlemsskab af Jewellery of Denmark.


Åbningstider


Onsdag den 24. august: Standene opbygges - enkelte udstillere kan få dispensation til indflytning 

Torsdag den 25. august kl. 08.00 - 22.00 indflytning for udstillerne

Fredag den 26. august kl. 10.00 - 17.00 åbent for fagpublikum** (udstillere kan komme ind fra kl. 09.00)*

Lørdag den 27. august kl. 09.00 - 17.00 åbent for fagpublikum (udstillere kan komme ind fra kl. 08.00)*

Søndag den 28. august kl. 10.00 - 17.00 åbent for fagpublikum (udstillere kan komme ind fra kl. 09.00)

Søndag den 28. august kl. 17.00 - 24.00 udstillerne flytter ud, og standene nedbrydes


* Fredag og lørdag skal udstillerne senest forlade hallen kl. 17.30

** Messen er en lukket fagmesse, så det er kun fagpublikum med et tilknytning til branchen der må besøge

     messen.


Øksnehallen er teknisk operatør


Øksnehallen står for standopbygning samt ekstraleverancerne til standene. Så skal du f.eks. bruge ekstra lamper, diske og/eller gulvtæppe, så kan du bestille dette hos Øksnehallen og det står klar, når du kommer for at gøre din stand klar. I god tid inden messen modtager du bestillingsskemaer fra Øksnehallen, så du kan bestille de ting, du måtte ønske. Når skemaerne er klar, så lægges de også op på denne side.


Kontaktoplysninger:


Oplysningerne om kontaktperson kommer snarest.


Logistik/godshåndtering


Skal du have transportereret udstyr/standinventar til og fra Øksnehallen, så kan DSV hjælpe dig, (imod betaling forstås); ligesom DSV kan hjælpe dig med opbevaring af tomgods under selve messen. Derved står dine ting klar på standen, når du ønsker det. Og tilsvarende bliver dit tomgods kørt frem til standen, når du skal pakke sammen.


DSV Solutions A/S

Henrik Glendorf


Emma Gads Vej - Gate 1

DK-2300 København S

+45 43 20 30 40 Tel.

+45 43 20 38 53 Direct Tel.

+45 40 40 39 89 Mobile


Mail: henrik.glendorf@dk.dsv.com


Messehåndbog 


Foråret 2022 udsender vi en messehåndbog med div. informationer om New Nordic Jewellery & Watch Show Copenhag, og i denne messehåndbog vil der også være bestillingsskemaer til Øksnehallen samt til evt. andre underleverandører til messen. Messehåndbogen uploades ligeledes på denne side, så du med et klik kan komme ind på vores uploadside.


Onlinekatalog


Vi etablerer et onlinekatalog som får sin egen menuknap på denne hjemmeside. Vi lægger oplysninger ind om den enkelte udstiller (firmanavn, firmalogo, kontaktoplysninger). Herudover uploader vi to profiltekster om den enkelte udstiller (tages typisk fra udstillerens hjemmeside). I løbet af maj måned åbnes online- kataloget; og ca. 1 måned før får den enkelte udstiller username og password til vores UdstillerForum. Dvs. udstilleren selv kan tjekke, om bl.a. profilteksterne er som ønsket. Og hvis ikke, kan udstilleren selv ændre teksterne direkte i UdstillerForum. Ved samme lejlighed kan udstilleren også uploade op til 10 fotos samt 1 video på udstillerens egen side i onlinekataloget. Og volder uploadprocessen problemer, så send fotos og video til jesper.andahl@gmail.com og vi klarer det for dig. 


I onlinekataloget laves også produktkategorier, dvs. at udstilleren selv kan angive, hvilke produkt- kategorier man (udstilleren) har produkter inden for. F.eks. hvis en udstiller har øreringe og halskæder, så tilmelder udstilleren sig disse kategorier. Når en besøgende trykker på øreringe og halskæder, så kommer kommer der en liste over udstillere inden for disse to kategorier. Herudover kan udstilleren også selv lægge søgeord ind i onlinekataloget, så har man specielle produkter, der måske ikke indgår i de eksisterende produkt- kategorier, så kan man selv sætte dette ind som et søgeord.


Når messen laves i år to (altså 2023), så kan alle oplysninger fra året før genkaldes med et tryk.


TRYK HER og se hvordan onlinekataloget fungere (fra en af vores andre messer).


ePoint - system til scanning af besøgerbadges på din stand


Inkluderet i standlejen er, at du ubegrænset kan benytte vores ePoint-system. Når alle besøgende skal ind på messen, så skal de registrere sig i vores besøgerregistreringssystem. I april måned åbnes besøgerregistreringssystemet, hvorved besøgende kan pre-registrere sig og få tilsendt deres adgangsbillet med det samme. Alternativt kan den besøgende også registrere sig, når de ankommer til messen, hvor vi i indgangen har servicemedhjælpere samt computerudstyr stående klar. Med ePoint systemet kan hver udstiller scanne de besøgende på udstillerens stand; og derved får udstilleren automatisk de oplysninger, som den besøgende har afgivet, når han/hun registrerede sig i vores besøgerregistreringssystem. ePoint- systemet fungerer som udstillerens eget CRM-system (Customer Relationship Management) - dvs. at udstilleren selv kan definere en række elementer i systemet, f.eks. hvis man har flere sælgere på standen, så kan det noteres, at besøgeren har talt med Klaus Hansen, (eller hvad sælgeren nu hedder). Man kan også sætte produktgrupper ind samt aftalt opfølgning. Så kan man se at besøgeren talte med Klaus, at han/hun er interesseret i halskæder, og at aftalen er, at Klaus kontakter den besøgende inden for de næste to uger. Rent praktisk downloader udstilleren vores ePoint-app, hvorved udstilleren med sin smartphone og/eller tablet selv scanner de besøgende på standen. Og oplysningerne kan løbende følges ved at logge sig ind i systemet; og efter messen kan udstilleren selv uploade oplysningerne ind i udstillerens eget CRM-system "derhjemme".


Forbindelse mellem onlinekataloget og ePoint


Når udstilleren har ePoint, så kan udstilleren se, hvilke besøgende der i online kataloget har sat udstilleren på "my list". Når man som besøgende går ind i onlinekataloget, så kan man sætte udstillerne, der har ens interesse på "my list". Dvs. hvis den besøgende på forhånd har besluttet sig for at besøge sine 10 nuværende leverandører, så kan besøgeren lave en liste over disse 10. Dette kan også gøres på en smartphone, så man på telefonen har oplysningerne om sine 10 leverandører (herunder standnummer osv.). 


Når man som udstiller har ePoint, så kan man se, hvilke besøgende der har sat den pågældende udstiller på "my list". Efter messen kan man f.eks. tjekke om besøgeren reelt besøgte ens stand; og hvis den besøgende ikke nåede dette, så kan man jo sende en mail, eller på anden vis kontakte den besøgende med henblik på at få et salg til den besøgende.


Alt hvad man lægger ind i ePoint (sælgerens navn, produkt kategorier osv.) kan med et tryk på en knap (i UdstillerForum) genfremkaldes i år to, hvorved man som udstiller undgår at skulle lave det hele forfra.


Udstillerkit og dit unikke link til besøgerregistreringen


Alle analyser viser, at den vigtigste markedsføring forud for en fagmesse, er den markedsføring, som udstillerne på messen selv foretager overfor sine kunder. Sagt på en anden måde, det er meget vigtigt, at udstillerne markedsfører deres deltagelse over for sine kunder. For at hjælpe udstillerne laver vi således et udstillerkit, så udstilleren selv kan downloade forskellige grafiske elementer fra New Nordic Jewellery & Watch Show Copenhagen 2022. I kittet er der bl.a. banner, som udstilleren kan benytte på sin hjemmeside eller som footer i udstillerens emails. Udstillerkittet sendes elektronisk til hver udstiller i april/maj 2022.


Alle udstillere deltager i konkurrence om champagne


Hver udstiller får sit unikke link til besøgerregistreringen, dette kan udstilleren så lægge ind i de bannere (beskrevet ovenfor) og sætte ind på f.eks. udstillerens hjemmeside eller i udstillerens elektroniske newsletter. Rent praktisk vil dette unikke link lægge i UdstillerForum, så når udstilleren får username og password inkl. et link til UdstillerForum, så logger udstilleren ind i UdstillerForum, hvor det unikke link ligger (dette sendes i foråret 2022). Udstilleren kan således følge hvem af udstillerens kunder, der har registreret sig for at besøge messen. 


Alle udstillere deltager automatisk i en konkurrence om 6 flasker champagne; så den udstiller, der har fået flest kunder til at registrere sig til at besøge messen, er vinderen af konkurrencen.


Standnummer skilt